Hieronder staat een lijst met meestgestelde vragen over onze services.

Is een langdurig contract nodig?

Absoluut niet. Onze services zijn er wanneer u ze nodig heeft. Langdurige contracten of verplichtingen zijn niet noodzakelijk.

Hoe lang zitten jullie al in de schoonmaak?

Wij maken uw huis en kantoren al perfect schoon sinds 2000.

Zijn jullie verzekerd?

Ja. De Allesreinigster heeft een schadeverzekering om uw huis te beschermen en u rust in uw hoofd te geven.

In welke regio maken jullie schoon?

Wij maken door heel Nederland schoon. We werken met professionals in alle regio's.

Wat is er inclusief bij jullie schoonmaakservice?

Controleer onze uitgebreide huisschoonmaak checklist voor een lijst van services bij elk type schoonmaak.

Wat is groene huisschoonmaak?

We zorgen bij al onze klanten voor een milieuvriendelijke schoonmaak. Hier worden geen extra kosten voor berekend.

Verschaffen jullie de schoonmaakmiddelen?

Wij kunnen alle schoonmaakmiddelen meenemen; dit is in overleg tegen meerprijs.

Wat kan ik verwachten bij de eerste afspraak?

We komen aan bij uw huis en nemen alle benodigde schoonmaakspullen mee om uw huis grondig schoon te kunnen maken.

Uw eerste afspraak duurt doorgaans het langste omdat we even kennis moeten maken met de hoeken en gaten van uw huis. Vervolgafspraken duren doorgaans minder lang.

Moet ik iets doen voor jullie aankomen?

De beste manier om goed voor te bereiden op onze schoonmakers is om zoveel mogelijk spullen uit de weg te ruimen. Onze schoonmakers kunnen dan focussen op vuil en stof zonder uw spullen te moeten verplaatsen. 

Heb ik iedere keer dezelfde persoon die komt schoonmaken?

Ja. u krijgt ieder bezoek dezelfde professional. Wij weten hoe belangrijk het is dat iemand die u kent en vertrouwd uw huis komt schoonmaken.

Wat kost het om mijn huis te laten schoonmaken?

De kosten hangen af van hoe groot uw huis is en hoeveel daarvan moet worden schoongemaakt. Neem vooral contact met ons op voor een precieze prijsopgave.

Moet ik thuis zijn voor een schoonmaak?

Sommige klanten vinden het fijn om schoonmaak te boeken wanneer ze aan het werk zijn of een dagje weg. Andere vinden het fijn om thuis te zijn tijdens een afspraak. Dit is helemaal aan u!

Kan ik mijn afspraak overslaan of verzetten?

Wanneer u tijden voor een afspraak wilt wijzigen horen we dat graag minimaal 24 uur van te voren. We kunnen uw bezoek dan verzetten of in zijn geheel annuleren.

Hoe verkrijgen jullie toegang tot mijn huis op de dag van een afspraak?

We laten dit geheel aan u, wat u het prettigste vindt. 1. U kunt ons een sleutel geven. 2. U kunt een sleutel ergens verbergen zodat wij die kunnen vinden. 3. U kunt ons een deurcode geven. 4. U kunt de deur los laten.

Wat als ik niet tevreden ben?

Uw tevredenheid is heel belangrijk voor ons. We geven u een 24 uurs garantie. Als u niet tevreden bent kunt u ons binnen 24 uur bellen en we komen terug om dit te verhelpen.

Doen jullie ook aan cadeaukaarten?

Ja, u kunt bij ons ook cadeaukaarten kopen.

Hoe en wanneer kan ik betalen voor mijn schoonmaak?

We vereisen contante betalingen op het moment van schoonmaak. We accepteren uiteraard ook betalingen vooraf middels bankoverschrijving.